Nieuws van in en om Zevenhoven

Kennismaking

College Gemeente Nieuwkoop maakt kennis met de Dorpsraad Zevenhoven. Eigenlijk zouden we gaan fietsen, maar het was te nat. De collegeleden (burgemeester en wethouders) en het bestuur van de Dorpsraad bleven in De Oranjerie in Noordeinde.
Het behoud van de dorpswinkels en met name de Dagwinkel kwam uiteraard uitgebreid aan de orde. Zoals bekend is de dorpsraad de initiatiefnemer om samen met onze inwoners te zoeken naar een oplossing.

Daarnaast zijn onderwerpen zoals het openbaar vervoer, toekomst van de sporthal, de huisvesting voor starters en senioren en het plan Tochtpad/Noordeinde besproken.

Op een beter weer-moment stappen de bestuursleden van de dorpsraad en het college alsnog op de fiets om een rondje te maken door Zevenhoven en Noordeinde.

Neem contact op

We horen graag van jou, dus neem gerust contact met ons op. Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@zevenhoven.nl.

Wij sturen zo snel mogelijk een reactie.

Met dorpse groet,
jouw Dorpsraad Zevenhoven