Wie zijn wij

Waarom een dorpsraad?

Een dorpsraad? Wat houdt het in? Heb je daar voordeel aan? Het doel van de dorpsraad is: hoe kunnen wij ons dorp nóg leuker, beter en gezelliger maken. Ook de gemeente stimuleert een dorpsraad; zij hebben de oren en ogen van de inwoners in de dorpen hard nodig. De lijntjes met de gemeente worden door het werk van een dorpsraad een stuk korter, waardoor er sneller zaken voor elkaar komen.

Eigenlijk is de insteek heel simpel: heb je een leuk idee, zie je dat iets beter kan, zou je met een groep iets willen oppakken, of zie je graag meer samenwerking of verbinding tussen bepaalde clubs/verenigingen of activiteiten binnen het dorp? Kaart het dan aan bij de dorpsraad, zoek mensen die je idee ondersteunen en ga met elkaar aan de slag!

Theo de Boer

“Ik ben geboren in Zevenhoven, tijdens mijn studie een paar jaar ‘weg geweest’ en daarna weer teruggekomen in ons dorp.
Ik heb in het Noordeinde gewoond, in het dorp zelf en inmiddels woon ik op het Zuideinde.
Vanuit mijn overtuiging dat een fijne samenleving gemaakt wordt door de inwoners/burgers en niet door de overheid, probeer ik bij te dragen aan de leefbaarheid, duurzaamheid en samenhang in ons dorp.
Wij hebben een prachtig dorp (Noordeinde en Zevenhoven) met fijne inwoners, jong én oud. En ik wil graag mijn steentje bijdragen om dat zo te houden.

Je kunt mij regelmatig in het dorp maar vooral in de polders eromheen zien, want ik ben een fervent hardloper en maak veel km’s in de omgeving.”

Sylvia Mooren
“Mijn naam is Sylvia Mooren (meisjesnaam Bos) 53 jaar.
Ik ben geboren en getogen in Zevenhoven en woon daar nog steeds met veel plezier.
Ik ben getrouwd met Eric en samen hebben we twee zonen waarvan alleen de jongste nog thuis woont.
In mijn werkzame leven heb ik verschillende functies gehad o.a. als hypotheekadviseur en nu werk ik al weer 15 jaar op de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Aalsmeer.
In mijn vrije tijd mag ik graag een potje tennissen en op zaterdag ben ik een trouwe supporter bij het 1e elftal van Zevenhoven waar onze 2 jongens in spelen.
Andere hobby’s zijn lezen, reizen en voetbal kijken (Ajax) .”
Tije Domburg
“Ik ben geboren in Zevenhoven en heb op een aantal jaar na altijd in Zevenhoven gewoond. In mijn vrije tijd ben ik redelijk actief in het lokale verenigingsleven, zoals de kerk en de voetbal. Ook probeer ik via de Dorpsraad bij te dragen aan de Zevenhovense samenleving. Ik denk dat wij via de Dorpsraad onze ideeën en problemen beter onder de aandacht kunnen brengen bij de gemeente en hierdoor Zevenhoven en Noordeinde nog mooier en leefbaarder kunnen maken.”

Neem contact op

We horen graag van jou, dus neem gerust contact met ons op. Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@zevenhoven.nl.

Wij sturen zo snel mogelijk een reactie.

Met dorpse groet,
jouw Dorpsraad Zevenhoven